kurz tvorby webových stránek
Publikováno 08.12.2012 v 23:18 v kategorii Novinky, přečteno: 223x
Zpětné odkazy, anchor text
Delší čas byly (a stále jsou) základem seo, eventuálně spíše, faktory ovlivňující hodnocení web stránek a především i jeho pořadí ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text na prvním místě. Avšak nyní už se stalo zřejmé, že váha anchor textu v lincích ztratil svou hodnotu - ověřený fakt. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezovat účinek optimalizačních postupů. Můžeme objevit, že google klade nejvíce největší pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, kocitaci. Dělat zpětné odkazy je náročné, lidé (nejspíš) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Mnoho manažérů www stránek vrážejí velké sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo jiných PPC služeb, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webu, to je jistě správné, ale jestliže webová stránka není správně vytvořená a nedovede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to nenávratně ztracené prostředky. Parádní web prodává, tedy směřují k našemu cíli. V opačném případě skvělé www stránky bez návštěvníků stejně nám nic negeneruje. A bude pozdě na to zkoumat proč webovka nefunguje, když tolik dáváme do propagace a seo. Svěřte proto vytvoření webu opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz